واریس وبیماریهای وریدی و شریانی

واريس و بيماری های وریدی و شریانی

در مقالات بهترین متخصص واریس اصفهان( بهترین متخصص واریس شهرکرد ) درمورد واریس و بیماری‌های وریدی و شریانی مطالب متنوعی تقدیم خوانندگان گرامی شده است. نارسایی‌های وریدی یک گروه از بیماری‌های مهم عروقی هستند که بايد بخوبی مورد توجه قرار گیرند. این مقاله در مورد واریس و نارسایی‌های وریدی ونیز سایر بیماری‌های وریدی است. از سال ها ی بسیار دور قبل،بهترین متخصص واریس اصفهان(دکترهادی زاده ) که در درمان واریس و نارسایی‌های وریدی سرآمد می باشند،به درمان واریس با لیزر واریس  می پردازند.

بیماری‌های عروقی انواع مختلف دارند. واریس یک بیماری وریدی است. انواع مختلف بیماری‌های عروقی شامل بیماری‌های وریدی و بیماری‌های شریانی ونیز بیماری‌های مویرگی هستند.

عوارض واریس

در سلسله مقالات قبلی این مجموعه نوشتارها بقلم بهترین دکتر واریس چهارمحال و بختیاری تلاش شد خوانندگان محترم با تعدادی از عوارض نارسایی‌های وریدی و واریس آشنا شوند.
همان گونه که بیان شد علت ایجاد نارسایی در وریدها می تواند ناشی از اختلالات دریچه‌های لانه کبوتری و یا اختلال در دیواره وریدها باشد. به هر دلیل که دریچه‌های لانه کبوتری و یا دیواره وریدها استحکام و عملکرد خود را از دست بدهند نارسایی وریدی ایجاد می‌شوند که می توانند عوارض و پیامدهای فراوانی چه از نظر بیماریزایی وچه از نظر تاثیر منفی ومخرب بر ظاهرپاهای بیمار، داشته باشند.
ماهیت نارسایی وریدی در حقیقت برگشت خون در مسیر یک طرفه می‌باشد .به این مفهوم که به جای حرکت خون سیاهرگی در خلاف جهت جاذبه زمین و به طرف قلب، این حرکت به صورت دو طرفه و یا در خلاف جهت اصلی انجام می‌شود.

علل مختلفی که می‌توانند باعث ایجاد نارسایی وریدی شوند وجود دارند که برخی از آنها همراه با ایجاد التهاب مزمن هستند. همچنین در اثر نارسا شدن وریدها مشکلات مختلفی رخ می‌دهند که برخی از آنها همراه با ایجاد التهاب میباشند. التهاب حاصل از نارسایی وریدی و یا همراه با آن می تواند عوارض و پیامدهای مختلفی داشته باشد. درواقع  وجود التهاب مزمن ، دارای عوارض مختلفی است. یکی از این پیامدها ایجاد آنمی یا کم خونی می‌باشد. بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی وریدی و واریس ممکن است درجاتی از کم خونی را نشان دهند. یکی از علل ایجاد کم خونی در این بیماران التهاب مزمن موجود در این اختلالات عروقی می‌باشد.

البته بایددقت داشت که برخی علل دیگر آنمی در این بیماران را بطور صحیح علت یابی نمود. این موضوع در مقالات قبلی بهترین دکتر واریس اصفهان( بهترین دکتر واریس چهارمحال و بختیاری ) بخوبی مورد توجه قرار گرفته است. بعنوان مثال باتوجه به اینکه بیماران افزایش سن خود با افزایش ریسک برخی بیماریها می تواندیکی از علل ایجاد کم خونی باشد و نارسایی وریدی و واریس هم با با افزایش سن بیشتر می‌شود بنابراین بایستی دقت کرد که همه موارد آنمی را نمی توان منحصرا به واریس نسبت داد و علل دیگر کم خونی در این بیماران را نیزبایستی مد نظر قرار داد .ولی به هر حال یکی از علل کم خونی در بیماران مبتلا به واریس و نارسایی وریدی می تواندالتهاب مزمن موجود در این بیماران باشد. این التهاب به طور واضح خود را با افزایش حضور گلبول‌های سفید در اطراف محل‌های درگیری نشان می‌دهد .سایر پارامترهای التهابی نیز در این بیماران افزایش دارند برای درمان آنمی (کم خونی )در این بیماران مبتلابه این بیماری ، یکی از قدم‌های اصلی و اولیه درمان نارسایی وریدی و واریس به وسیله لیزر و RF می باشد تا بتوان بیماری و عوارض آنرا بطور مناسب درمان نمود.

التهاب حاصله فائق شد و کم خونی را برطرف نمود.

اسکلروتراپی

بسیاری از بیماران که به کلینیک واریس اصفهان برای درمان توسط بهترین دکتر واریس مراجعه می‌کنند در مورد درمان وریدهای عنکبوتی تمایل به درمان دارند. بهترین متخصص واریس اصفهان ( بهترین دکتر واریس اهواز )(دکتر هادی‌زاده ) از روش‌های گوناگونی برای درمان انواع و اقسام واریس ها و نارسایی‌های وریدی و همچنین اختلالات سطحی مثل وریدهای عنکبوتی استفاده می‌کنند. در واقع بهترین روش برای درمان این بیماران عبارت از اسکلروتراپی است.

درمقالات قبلی بهترین متخصص اسکلروتراپی( دکتر هادی زاده ) هم بيان شد که بهترین روش درمان رگ‌های واریسی سطحی اسکلرو تراپی می‌باشد. بهترین متخصص اسکلروتراپی (بهترین متخصص اسکلروتراپی) ( بهترین متخصص واریس اصفهان ) ازانواع روش‌های گوناگون برای انجام اسکلروتراپی استفاده می‌نمایند. در واقع یک روش خوب و استاندارد برای درمان اختلالات وریدی سطحی رگ‌های عنکبوتی اسکلروتراپی می‌باشد.

درمان بیماری های مختلف عروقی

انواع مختلف بیماری‌های عروقی با روشهای مختلف مورد درمان قرار می‌گیرند. بعنوان مثال درحوزه بیماری‌های شریانی،بهترین روش درمان، درمرحله اول، استفاده از داروهای خاص است. درصورتی که بیمار با درمان دارویی به درمان مناسب دست نیابد از روش‌های دیگری استفاده می شود.ازاین روش های درمانی می توان به استفاده از بالون آنژیوپلاستی استفاده نمود.

بهترین روش درمان واریس

درمورد بهترین روش برای درمان واریس نیز باید به لیزر واریس اشاره نمود. بهترین دکتر واریس اصفهان( بهترین دکتر واریس اهواز ) پایه گذار درمان واریس با لیزر داخل عروقی در اصفهان هستند .

هزاران بیمار توسط بهترین دکتر واریس چهارمحال و بختیاری(بهترین دکتر واریس اصفهان ) تحت درمان قرار گرفته‌اند.  این درمان‌ها بسیار عالی و بابهترین نتیجه همراه بوده و هست.
هیچکدام از بیماران دچار عود نشده‌اند.

برای رزرو نوبت و بدست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های مرکز واریس اصفهان تماس بگیرید
03132242165
03132242164
09211016462